18 september 2011

Vannfall/Waterfalls

Alle bekker små..........med "slør" på.








12 kommentarer:

  1. Skal si du har lyktes med slør-effekten, og så den fine, gamle bua da - den gjør seg på bildene her.

    SvarSlett
  2. Takk Sivinden. Ja, jeg synes jeg har fått til noen fine bilder her, og Svangtjern og den bua er helt fantastisk.

    SvarSlett
  3. Ikke så små de bekkene - men sløret er der, utvilsomt. Jeg selv liker å se at vannet lever og glitrer - men generelt, bilder av vann er fine.

    SvarSlett
  4. Vakker, vakkert, dette fikk du fort teken på! Her fikk jeg flere favoritter umiddelbart, flotte bilder.

    SvarSlett
  5. Tusen takk Leonora, så hyggelig at du likte dem.

    SvarSlett
  6. Så mjukt och lent...som siden och sammet!

    SvarSlett
  7. "Ekstra" flytende vann kan være veldig vakkert. Det gir en egen stemning. Bra!

    SvarSlett
  8. Gracias por tu visita me alegra conocer tu blog.
    Me ha gustado mucho estas imagenes con ese efecto seda tan bién ejecutado .
    Un abrazo.

    SvarSlett
  9. Å hjelpe meg- kjempevakkert!! Du er jo bare helt proff!! :)

    SvarSlett
  10. Amazing photos! beautiful! Best regards! Changli

    SvarSlett

Så koselig at du besøkte akkurat meg ;-) Det satte jeg STOR pris på. Hilsen Torunn.