14 september 2011

En "rusten" sukkertopp.......sommeren er snart på hell :(

8 kommentarer:

  1. Vakkert bilde av kløveren!

    Takk så mye for din kommentar! Mange flotte bilder også under her! :)

    SvarSlett
  2. Ja, det er nok en kløver...hi hi Tusen takk for at du tok en titt på bildene mine :o)

    SvarSlett
  3. Huff, har ikke helt lyst til å si farvel til sommeren ennå, samtidig gleder jeg meg til høstfargene...litt schizofen der med andre ord.. :)
    Takk for hyggelig visitt hos meg, og jeg kommer gjerne innom deg igjen! Mye fint å se hos deg!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det Valkyrten :))

    SvarSlett
  5. Vackert minne av sommaren som kom...och svepte förbi!

    SvarSlett
  6. En dansende blomst- smukt!
    Hilsen
    m

    SvarSlett
  7. Fint bilde. Sommeren er på hell her også.
    Nordis

    SvarSlett

Så koselig at du besøkte akkurat meg ;-) Det satte jeg STOR pris på. Hilsen Torunn.