28 september 2011

Tømmerhytta ved "fiskevannet"........


Timber lodge with fishing lake.

14 kommentarer:

  1. Hello Torunn,
    Beautiful shot of this wonderful landscape. Nice the reflection on the water.

    Greetings, Marco

    SvarSlett
  2. *** Ces photos sont SUPERBES ! MERCI TORUNN ! Kisses from Paris !!! ***

    SvarSlett
  3. Her så det fredelig ut. Idyllisk også:))

    SvarSlett
  4. Lugnet själv, där skulle jag kunna koppla av!

    SvarSlett
  5. For ett vakkert og fredelig sted. Nydelige bilder du viser frem.

    SvarSlett
  6. Vips du så havna jeg her, og det ble jeg da slett ikke lei meg for :-)

    Flink du er!

    SvarSlett
  7. Der var det vakkert.En plass å la roen senke seg.Vakre bilder:))

    SvarSlett
  8. Nice, romantic and I think: Very Norwegian;-)

    SvarSlett
  9. beautiful nordic landscape and autom´s motifs. regards

    SvarSlett
  10. Hello Torunn,

    I am so glad that I found your beautiful blog. These are amazing pictures of landscapes. Beautiful country and beautiful nature. It's autumn where you live in it's full glory.

    I think it's getting already cold in Norway.

    Great and wonderful pictures. I love all of them.

    Greetings from Kaya.

    SvarSlett
  11. *** Hello Torunn ! Bon jeudi à toi et BISETTES PARISIENNES ! ***

    SvarSlett
  12. Superb place for relaxing for sure - nice timberwork as well :)

    SvarSlett

Så koselig at du besøkte akkurat meg ;-) Det satte jeg STOR pris på. Hilsen Torunn.