11 september 2011

Søndag......i fjæra.













8 kommentarer:

  1. Oh, så härligt...sensommardag vid stranden, vackert och poetiskt!
    Välkommen som följare till min blogg!

    SvarSlett
  2. Flotte stemningsfylte bilder fra fjæra.

    SvarSlett
  3. Kjempefin bildeserie fra fjæra.

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder! Jeg liker så godt fargene i blåskjell, de er så utrolig vakre. I sommer tok jeg med meg flere skjell hjem fra ferie, men tror du ikke de er blitt borte underveis. Og jeg som hadde gledet meg til å putte de på krukke og kose meg med å se på de gjennom vinteren. Jeg er egentlig ment til å bo ved havet, og skjønner ikke hvordan jeg endte opp med Mjøsa :-)

    SvarSlett
  5. Flotte spennende bilder fra stranden og en vakker svane ;))

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kommentarer...blir kjempeglad :o)

    SvarSlett
  7. Veldig delikate blåtoner blåskjellene. Likte spesielt blandingen av blått og brunt i de tre øverste bildene. Må nok ta med kameraet en tur i fjæra snart :-)

    SvarSlett

Så koselig at du besøkte akkurat meg ;-) Det satte jeg STOR pris på. Hilsen Torunn.