03 august 2012

I skogen med Iphone......


28 kommentarer:

  1. Alltid spennende å titte opp når man går i skogen! Føler seg litt liten blandt høye trær. Flotte bilder!

    SvarSlett
  2. Flotte Bilder Torunn, jammen santen overrasket over at det blir så bra bilder med Iphone, må skyldes fotografen :0) Må kanskje forsøke med min Iphone en dag :0)

    SvarSlett
  3. Stilige bilder da! Likte best det siste. Skal snart ut i skogen jeg også nå. Fin måte og starte dagen på nå i ferien:) ha en fin dag:)

    SvarSlett
  4. I really like that pictures!
    Trees are perfect for photography))
    Have a great weekend!

    xoxo, Juliana
    [pjhappies.blogspot.com]

    SvarSlett
  5. Tøfft, moro å leke, og veldig moro å se resultatet.

    SvarSlett
  6. Magiska bilder!! Vore något för Instagram!

    SvarSlett
  7. Tøffe bilder .... artig å eksperimentere med kamera og effekter!

    God søndag!

    SvarSlett
  8. Flotte og kreative bilder, du er dyktig!

    SvarSlett
  9. Personlig og flotte bilda. Du e bære flenk :)

    SvarSlett
  10. Det er snart ikke den ting en IKKE kan gjøre med mobiltelefon :-) emn stilige bilder blir det. Hærlig lek med textur også her hos deg Torunn.

    SvarSlett
  11. Hello Torunn,
    Wonderful these colors between the branches. Well done!!

    Many greetings,
    Marco

    SvarSlett
  12. Beautiful photographs, forest is looking colourful. I am greeting

    SvarSlett
  13. Underbara bilder som du fick med den :)
    men du!! fastnade du i skogen med den eller ;)
    kram :)

    SvarSlett
  14. Flotte saker! Fine vinkler fint etterarbeid!

    SvarSlett
  15. Hei Vennen - savner deg her på bloggen. Skjønner at du forholder deg bare til Facebook. Som du aer Marias Teater er ut og Marias Tusen og en Natt på plass. Jeg har mistet bloggen min til noen griske menn som sitter på min domene og lever av at folk glemmer å betale- jeg forhandler ikke med sånne, derfor ny blogg. Men leser du det?
    De fargeseriene dine (spesielt den under) er veldig, veldig spennende. Jeg ser du eksperimenterer også på FB, bare at jeg synes det er så mye annet støy på FB at jeg virkelig liker bedre blogg som medie for bilder. Stor klem!

    SvarSlett
  16. Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig :)
    kram:)

    SvarSlett
  17. Utrolig flotte bilder, lflotte de på instagram også :))
    Riktig godt nytt år:)

    SvarSlett
  18. Nice ones.. my HTC is not brilliant in the photo department..

    SvarSlett
  19. J'aime beaucoup cette photo, les couleurs, la douceur, bravo ! c'est très joli ...

    SvarSlett
  20. Hej kul attse Din sida. tack hälsningar Bella

    SvarSlett
  21. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlett

Så koselig at du besøkte akkurat meg ;-) Det satte jeg STOR pris på. Hilsen Torunn.