11 mai 2012

Only sky`s....

the limit.....

32 kommentarer:

  1. Flotte bilder av skyene på himmelen!! :))

    Ha ei fin helg:))

    SvarSlett
  2. Så spennende! Det første er min favoritt, superfint!

    SvarSlett
  3. Naturlig dramatik . . . . .

    SvarSlett
  4. What a magnificent sky Torunn.
    Wishing you a wonderful weekend!

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Herlige dramatiske skyer!

    Ønsker deg ei riktig god helg Torunn! Klem til deg : )

    SvarSlett
  7. Skyer er ikke bare....:)
    Gir mange fine fotomotiv og foto festet til "filmen" som her.
    En flott bildeserie av skyer:)))
    Ønsker deg en flott, og skyfri, helg:)

    SvarSlett
  8. spennende bilder :) jeg blir aldri lei av å se på himmelen
    god helg torunn :) håper den blir kos!

    SvarSlett
  9. Excellent cloud pictures. Never seen before.

    Greetings,
    Filip

    SvarSlett
  10. Spennende med skyer.jeg ble mest fasinert av det andre bilde. Ønsker deg en god fotohelg.

    SvarSlett
  11. Dette ble en nydelig serie av skyene. Så flott med farger.
    Ønsker deg en koselig helg.
    Hilda

    SvarSlett
  12. Läckra bilder på himlen! Fina bilder på de vackra svanarna här under också :)

    Så roligt att du tar jägarexamen, det är verkligen det bästa jag gjort!

    SvarSlett
  13. Spesielle og veldig flotte bilder av skyer. Ser nesten ut som akvareller. Stilig! :-)

    SvarSlett
  14. Väldigt vackert!
    Ha det gott /bea

    SvarSlett
  15. Herlige disse skyene dine. I tillegg har jeg kost meg med bilder under dette innlegget, som for meg er magisk!

    SvarSlett
  16. Kraftfulle og vakre skyer ... liker etterbehandlingen!

    Håper du har fine dager.

    Ireneklemmer

    SvarSlett
  17. Dramatiske og flotte bilder av skyene. Ser også at det masse andre vakre bilder her siden sist. Well done, Torunn.

    SvarSlett
  18. Det var häftiga dramatiska bilder på himlen :) och vilka underbara bilder på svanan i inlägget under :)
    kram

    SvarSlett
  19. Så fint, som akvareller!

    SvarSlett
  20. Unos cielos que incluso pueden llegar a dar miedo, bonitas todas esas nubes, un saludo...

    SvarSlett
  21. Utrolig flotte og dramatiske bilder. Dette ble kunstverk fra himmelen. Tenk at skyer kan bli så flotte motiver. Disse må du prøve å få printet ut på akvarellpapir. Blir knall fint!

    SvarSlett
  22. Det er ikkje bare bare, vakkert er det virkelig :0)

    SvarSlett

Så koselig at du besøkte akkurat meg ;-) Det satte jeg STOR pris på. Hilsen Torunn.