08 oktober 2011

Photo Art Friday






Photo Art Friday

16 kommentarer:

  1. Utrolig stilig bilde med fine fargetoner.
    God helg:)

    SvarSlett
  2. Ohh, this image is so beautiful!!! A tree is so transparent against brick wall. I don't know how you achieved this wonderful effect but it is an art, pure art!!!

    BEAUTIFUL ART!!!!!

    Greetings from Utah.

    SvarSlett
  3. Definite photo art... neat work! =)

    SvarSlett
  4. Excellent and very nice work.

    Regards and best wishes

    SvarSlett
  5. Excellent! Gillar mycket :)
    Hälsningar Halina

    SvarSlett
  6. Hej!
    Vet inte hur du gjort, men det blev en vacker bild!

    Tack för din kommentar hos mig!
    Ha en fin söndag!
    /Pia

    SvarSlett
  7. Dettelikte jeg veldig godt og jeg syns det passet fint med svart rødt og hvitt.
    Nei,nei,nei jeg blir ikke lei av du eller noen andre, men jeg får litt dårlig samvittighet fordi jeg er ikke flink til å kommentere andre sine blogger.
    Men jeg skal ikke ha dårlig sammvittighet for dette, for denne fotograferinga og blogginga som jeg holder på med, er noe jeg ikke må gjøre, bare noe jeg kan gjøre når jeg har lyst og kan. Og sånn håper jeg at jeg kan fortsette med dette som er en veldig fin hobby.
    Ha en fortsatt fin søndag.

    SvarSlett
  8. Helt sant Gunnar :)) Dette skal man gjøre når man har lyst og tid.

    SvarSlett
  9. Det er så gøy å leke seg med bildene!
    Du har skjønt det! :)
    Kjempeflott bilde!

    SvarSlett
  10. ♥ •˚。
    °°Olá, amiga! 。♥。
    ● ♥• Passei para uma visitinha!!!
    Você é muito talentosa...
    Suas fotos são bonitas e bem trabalhadas.
    ˚。˚ Boa semana!
    ♥ •˚。Beijinhos.
    •˚。Brasil
    ..(░)(░)
    (░)(♥)(░)
    ..(░)(░)

    SvarSlett
  11. Muy original y creativo este bello procesado.
    Un abrazo.

    SvarSlett
  12. Fantastisk bilde, ha en fin kveld!

    SvarSlett
  13. så stilig dette var! Likte også bildet ditt av stråene godt.

    Jeg må takke for hyggelige kommentarer, men en gourmetkokk er jeg vel ikke :) Alle kan vel blande kiwi, bringebær og yoghurt. Ikke noe hokus pokus, men veldig gody :)

    SvarSlett
  14. Sånt elsker jeg vet du! Kjempefintbilde av en rustikk vegg og tre min sin skygge - nydelig!

    SvarSlett
  15. Dette likte jeg! Ikke bare er det flott utført - men det har også en sterk symbolvirkning: naturen finner alltid en vei!

    SvarSlett
  16. Mycket kreativt och snyggt, underbar grafik!

    SvarSlett

Så koselig at du besøkte akkurat meg ;-) Det satte jeg STOR pris på. Hilsen Torunn.